טרור מסביב לשעון: פצוע קשה בפיגוע דקירה בצומת אריאל • המחבל נמלט

    בנצי לייזרוביץ - קובי פינקלר | צילום: דוד איבגי 1 Comment on טרור מסביב לשעון: פצוע קשה בפיגוע דקירה בצומת אריאל • המחבל נמלט
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחבל פלסטיני ביצע פיגוע דקירה בשעה האחרונה (ראשון) בצומת אריאל, הצעיר הנדקר כבן 25, נפצע באורח בינוני עד קשה לאחר שנדקר בפלג גופו העליון  – הוא פונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים 'בלינסון'.

    לאחר שדקר את הצעיר, המחבל נמלט מהזירה וכעת כוחות הביטחון מנהלים אחריו מרדף במטרה ללכוד אותו. שמו של הפצוע לתפילה: אוהד בן פנינה.

    פאראמדיק מד"א יניב בקיש שטיפל בפצוע סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 25 יושב על המדרכה סמוך לכיכר בצומת הכניסה לאריאל. הוא היה בהכרה מלאה, דיבר איתנו וסבל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מיידי בשטח ופינינו אותו במהירות להמשך טיפול כשמצבו מוגדר קשה ויציב".

    קודם לכן היום, התרחשו שני פיגועים נוספים. מחבלת פלסטינית ניסתה לדקור שוטר בעמדת מג"ב – חסם צלבנית, סמוך למערת המכפלה בחברון. לאחר שהיא עוררה את חשדם של הלוחמים היא התבקשה להזדהות ולפתע שלפה סכין, התקרבה ללוחמים וצעקה לעברם. הם ירו לעברה ופגעו בה, והיא נפצעה באורח קשה. בהמשך מתה מפצעיה. ובחסדי שמים לא היו נפגעים באירוע.

    מוקדם לכן הבוקר, מחבל פלסטיני דקר ישראל כבן 58 בגוש עציון בסמוך ליישוב החרדי מיצד.הפצוע הצליח לירות במחבל, אך הוא נמלט. פרמדיקים של מד"א טיפלו בפצוע ומצבו הוגדר בינוני. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.



    1 תגובות

    מיין תגובות